SUV s naftovým 12ti válcem pod kapotou není pouze přežitek, ale absolutní nesmysl. Nicméně je to krásný nesmysl, který je odrazem své doby a experimentální éry koncernu VW. Možná se Audi cítila upřená, jelikož Touareg měl naftovou V10, zatímco vrcholem Q7 byla V8. Nicméně Audi závodila ve vytrvalostních závodech s prototypy poháněnýmI motorem V12 TDI a to by přece v SUV mohlo znít cool.
Spousta lidí si mylně myslí, že se jedná o totožný motor nicméně je to spíše jistá technologická podobnost a Audi vzala své zkušenosti z Le Mans při vývoji jednotky pro silniční auto.
Výsledek je SUV o hmotnosti 2.8 tuny, které zrychlí na 100 km/h za 5.5 vteřiny a podle příplatku se ručička zastaví až na 280 km/h. To vše díky monstróznímu výkonu 500 koní a 1000 Nm točívého momentu, které jsou dostupné už od 1750 ot./min.
Je jedinečné a nikdo další už neměl tu odvahu něco takového postavit a je víc než jisté, že dnes už je pozdě. Je noční můrou Greenpeace a do svých vzduchových filtrů natahuje aktivisty.
Tento konkrétní kus pochází z Německa, má kompletní servisní historii Audi a je v opravdu naložené specifikaci – Audi Exclusive interiér kompletně obšitý kůží v černo/červeném odstínu, soundsystem Bang & Olufsen, 6ti místná konfigurace.
Jedná se také o perfektní tahač projektu ReLegends.
Napište nám
tel: +420 775 140 895
Zásady o ochraně osobních údajů
Všeobecné obchodní podmínky