MITSUBISHI LANCER EVO GSR TOMMI MAKINEN EDITION
50.500 EUR
-
2000
-
2.0 turbo I4 280 PS / 373 Nm
-
5-st. manuální
-
Japonsko
PŘÍBĚH
V 90. letech ve světě moderní rallye vznikla jedna z velmi známých rivalit - Mitsubishi vs. Subaru. Soupeřili spolu každou sezónu nejen o vítězství mezi jezdi, ale také v rámci šampionátu konstruktérů, kdo ten rok přivezl schopnější auto. Mitsubishi v čase představovalo evoluce modelu Lancer, na kterém své soutěžní speciály stavělo. I když to pravidla nevyžadovala, silniční auto má k tomu soutěžnímu velice blízko. Stále jej považovali za homologační speciál.
V roce 1994 získal finský jezdec Tommi Mäkinen angažmá v továrním týmu Mitsubishi Ralliart po svém úspěchu ve finské rallye u konkurenčního Fordu. Následující rok skončil pátý, nicméně v roce 1996, 1997, 1998 a 1999 získal titul mistra světa a Mitsubishi mu jako poděkování vytvořilo dárek.
Na konci roku 1999 přišel do prodeje Lancer Evolution v edici Tommi Mäkinen, základ byl v 6. generaci, nicméně auto bylo natolik upravené, že se označuje jako Evolution 6.5.
Mezi odlišnosti patří jiný a širší bodykit s větším nádechem vzduchu v předním nárazníku, červená sedadla Recaro, 17” kola Enkei, kožený volant MOMO a jiná hlavice řadící páky, turbína turbodmychadla z titanu, výztuha v motorovém prostoru, snížená světlá výška s ohledem na nastavení pro asfaltové rychlostní zkoušky a rychlejší převod řízení.
Celkově vzniklo 2.500 kusů GSR Tommi Mäkinen Edition pouze pro japonský trh.
-
104.234 km
-
Benzín
-
Stříbrná Satellite
-
Původní zachovalý
O NAŠEM AUTĚ
Naše auto pochází z Japonska, bylo vyrobené v prosinci 1999 a registrované v lednu 2000. V květnu 2007 bylo pořízeno od prvního majitele a exportované z Japonska do Velké Británie, kde mělo 2 majitele. První vlastnil auto do roku 2012 a druhý až do roku 2019, kdy bylo vyvezeno do České Republiky.
Velmi důležitým bodem je stav auta, který je extrémně zachovalý. Karoserie a lak vypadají jako nové, podvozek nese velmi drobné známky povrchové koroze. Auto bylo pravidelně servisované a také je stále v provozu, tudíž je plně provozuschopné. Nutné zmínit, že má registraci v České Republice.
Jedná se o vrcholovou variantu GSR, která má v základu téměř veškerou možno výbavu. Jedná se o jeden z 412 kusů v barvě Satellite Silver, je dokonce vzácnější než ikonické červené.
Na autě je instalovaný nerezový výfukový systém Kakimoto Racing, otevřené sání s filtrem od HKS a 18” palcové disky Speedline. Originální díly nejsou součástí prodeje.
Kontaktujte nás
Líbí se vám jedno z našich aut nebo máte zájem o naše profesionální služby? Vyplňte prosím formulář níže a my se vám obratem ozveme. Pokud raději komunikujete po telefonu, tak se nám ozvěte na číslo: +420 775 140 895