NISSAN

300 ZX Twin Turbo 2+2 Targa (Z32)

VÝROBCE NISSAN

MODEL 300 ZX (Z32)

BARVA AZTEC RED

ROK VÝROBY 1991

STAV KM 57 100 km

PALIVO Natural 98

MOTOR 3.0 Twin Turbo V6

VÝKON 283 PS / 375 Nm

PŘEVODOVKA 5-st. man.

PŮVOD Německo

CENA 26 500 EUR

O NAŠEM AUTĚ

Druhá generace Nissan 300 ZX s označením Z32 přišla na trh v roce 1989 a poprvé byla k vidění pro veřejnost na Tokyo Motor Show vedle Skyline GT-R (R32). Jedná se o první model, který byl vyráběný pod gentlemanskou dohodou JAMA o maximálním výkonu vozidel 280 koní.

Model 300 ZX nebo Fairlady Z, byl pro Nissan podstatný pro US trh, kde předchozí generace Z31 dosáhla velkého úspěchu. Rozhodli se tak v druhé generaci posunout ještě dále do vyšších sfér sportovních vozidel, auto tak bylo nabité tehdy převratnou technologií jako například natáčecí zadní nápravou. Za úkol měl dobít trh mezi sportovními GT modely. To se mu úplně nepovedlo a po velmi kolísavé křivce prodejů se Nissan rozhodl v roce 1996 ukončit export 300 ZX a vyráběl se dále pouze pro domácí trh.

Podobný příběh měla i jeho evropská verze, která byla dostupná ve Velké Británii, Francii, Německu, Belgii a Itálii a bylo ji možné objednat pouze ve verzi 2+2 Twin Turbo Targa. Stejně jako US verze, byla v Evropě k dostání mezi lety 1990 až 1996 a skrz slabé prodeje byla stažena.

Jedná se o přímý konkurent Mitsubishi 3000 GT a Toyota Supra Mk.4. Stejně jako tato dvě auta se jedná o GT s 6ti válcovým motorem a pohonem zadních kol.

Pod kapotou je umístěný 3-litrový motor V6 s označením VG30DETT, který je spojený s 5-ti stupňovou manuální převodovkou. Za příplatek 3.500 DM bylo možné zvolit 4-stupňový automat.

HISTORIE

Druhá generace Nissan 300 ZX s označením Z32 přišla na trh v roce 1989 a poprvé byla k vidění pro veřejnost na Tokyo Motor Show vedle Skyline GT-R (R32). Jedná se o první model, který byl vyráběný pod gentlemanskou dohodou JAMA o maximálním výkonu vozidel 280 koní.

Model 300 ZX nebo Fairlady Z, byl pro Nissan podstatný pro US trh, kde předchozí generace Z31 dosáhla velkého úspěchu. Rozhodli se tak v druhé generaci posunout ještě dále do vyšších sfér sportovních vozidel, auto tak bylo nabité tehdy převratnou technologií jako například natáčecí zadní nápravou. Za úkol měl dobít trh mezi sportovními GT modely. To se mu úplně nepovedlo a po velmi kolísavé křivce prodejů se Nissan rozhodl v roce 1996 ukončit export 300 ZX a vyráběl se dále pouze pro domácí trh.

Podobný příběh měla i jeho evropská verze, která byla dostupná ve Velké Británii, Francii, Německu, Belgii a Itálii a bylo ji možné objednat pouze ve verzi 2+2 Twin Turbo Targa. Stejně jako US verze, byla v Evropě k dostání mezi lety 1990 až 1996 a skrz slabé prodeje byla stažena.

Jedná se o přímý konkurent Mitsubishi 3000 GT a Toyota Supra Mk.4. Stejně jako tato dvě auta se jedná o GT s 6ti válcovým motorem a pohonem zadních kol.

Pod kapotou je umístěný 3-litrový motor V6 s označením VG30DETT, který je spojený s 5-ti stupňovou manuální převodovkou. Za příplatek 3.500 DM bylo možné zvolit 4-stupňový automat.

Kontaktujte nás

Líbí se vám jedno z našich aut nebo máte zájem o naše profesionální služby? Vyplňte prosím formulář níže a my se vám obratem ozveme. Pokud raději komunikujete po telefonu, tak se nám ozvěte na číslo: +420 775 140 895